pinterest pins

Pinspiration: populairste pins afgelopen week (w38)

Mijn meest populaire pins van afgelopen week

Elke week krijg ik van Pinterest een mailtje met suggesties voor pins die ik waarschijnlijk ook leuk vind, borden om te volgen en mijn meest populaire pins van afgelopen week. Altijd fijn zo’n overzichtje!

Zit jij ook op Pinterest? Ik ben benieuwd, laat je in de comments je url achter? (en hier kan je mij vinden) Oh, en ben ook nieuwsgierig of je dit beeld-overzicht leuk vind, onderaan vind je een poll, hoor het graag van je:-)!

Geef een reactie

