Carrie the movie

Flex Like Carrie

Wat als telekinese echt bestaat?

Vandaag kwam ik dit filmpje tegen. Een mooie stunt in een coffeeshop in New York, waarbij nietsvermoedende koffie-liefhebbers zich een ongeluk schrikken.  Kijk zelf maar ;-)

Het filmpje is ondertussen 2.472.321 keer bekeken en blijkt een mooie guerrilla marketing promotie te zijn van een film: Carrie. Wat mij opviel, is dat deze video onderdeel is van een veel bredere social media campagne.

Interactie & engagement

Inzet op aanwezigheid op alle social kanalen, focus op interactie en social sharing.
Wat mij betreft is zo’n brede aanpak ter promotie van de film erg geslaagd.  Dit creëert zeker alvast mooie buzz voor de film Carrie.  Zeker niet elke dienst, product of promotie zal zich lenen voor dit soort brede social media promotie. Maar het is wel mooi om voorbeelden als deze in je achterhoofd te houden voor een volgende campagne. Wellicht inspireert het je, denk bijvoorbeeld eens aan een Tumblr-account of Instagram wedstrijd.

Ken jij nog meer van dit soort brede social media campagnes? Ik ben benieuwd naar jouw favorieten!

Advertisements

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s